Saturday, January 8, 2011

Nak Share

Posted by irma at 7:32 PM
Masa balik bercuti Bangi Krismas br2 ni, smpt singgah kedai buku MPH. Asalnya nak cr buku utk anak sbb dh ngamuk2 kat Alamanda tu ajak Bangi, then terbelek2 jumpe buku ni..lame dh nk cr, tp asik tertangguh2 je..dh jumpe dpn mata, rembat jelah..byk info, boleh jdkan panduan utk aku yg sdg bertatih membuat kek ni..serba sedikit panduan yg ada, nk detail boleh lah beli, kat Tganu ni pun ada rsnye kat Pustaka Seri Intan tu..hehe..:)

cara menggunakan nozel

antara design yg aku suke, dh try x berape nk menjadi..huihui

buat rumput

RM21.00 aje, berbaloi2..

0 comments on "Nak Share"

Post a Comment

Saturday, January 8, 2011

Nak Share

Masa balik bercuti Bangi Krismas br2 ni, smpt singgah kedai buku MPH. Asalnya nak cr buku utk anak sbb dh ngamuk2 kat Alamanda tu ajak Bangi, then terbelek2 jumpe buku ni..lame dh nk cr, tp asik tertangguh2 je..dh jumpe dpn mata, rembat jelah..byk info, boleh jdkan panduan utk aku yg sdg bertatih membuat kek ni..serba sedikit panduan yg ada, nk detail boleh lah beli, kat Tganu ni pun ada rsnye kat Pustaka Seri Intan tu..hehe..:)

cara menggunakan nozel

antara design yg aku suke, dh try x berape nk menjadi..huihui

buat rumput

RM21.00 aje, berbaloi2..

0 comments:

 

AMRIMA CAKES & CUPCAKES Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery