Tuesday, January 24, 2012

Kek Pelangi :D

Posted by irma at 10:22 PM
sesi mengkaler2..Danish sgt xcited, tp ms ni sgt baik sbb x mengacau uminye..asik tnye bile bole makan :D


ni rupe kek i, alhamdulillah, sdh menjangkau 30an..

ni rupe slps dipotong..yg biase sy tgk setiap lapis dgn aising, tp sy x minat aising, jd sy lapis nipis dgn blueberry filling


Cita2 nk membuat kek pelangi ni tercapai juga..sy tgk resepi pun mudah je, cuma yg lecehnye sbb nak mengkaler2 ni..kalau mak i, lame dh tolak buat kek cmni..hehe..tp sgt relax sbb anak2 sgt baik ms ni..:D
Rasa kek ni pd sy lebih kurang mcm kek butter je, cume lembut sbb menggunakan telur putih yg byk..kalau nk cube bole tgk resepi kat sini

0 comments on "Kek Pelangi :D"

Post a Comment

Tuesday, January 24, 2012

Kek Pelangi :D

sesi mengkaler2..Danish sgt xcited, tp ms ni sgt baik sbb x mengacau uminye..asik tnye bile bole makan :D


ni rupe kek i, alhamdulillah, sdh menjangkau 30an..

ni rupe slps dipotong..yg biase sy tgk setiap lapis dgn aising, tp sy x minat aising, jd sy lapis nipis dgn blueberry filling


Cita2 nk membuat kek pelangi ni tercapai juga..sy tgk resepi pun mudah je, cuma yg lecehnye sbb nak mengkaler2 ni..kalau mak i, lame dh tolak buat kek cmni..hehe..tp sgt relax sbb anak2 sgt baik ms ni..:D
Rasa kek ni pd sy lebih kurang mcm kek butter je, cume lembut sbb menggunakan telur putih yg byk..kalau nk cube bole tgk resepi kat sini

0 comments:

 

AMRIMA CAKES & CUPCAKES Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery