Tuesday, January 24, 2012

Pizza

Posted by irma at 10:51 PM
rupe siap msk, saje kasi garing

dlm oven, muat sekali msk 2 loyang 9 inci

rupe pizza dekat sket

menu minum ptg

Ms ni sgt free, yelah cuti pjg kan br2 ni..anak2 pun tido, en abi pun kuar ade keje, jd start le ke dapur..sy ni jenis x bole nak duduk diam ye, bhn2 pun ade, so sy sediakan pizza..bkn ssh pun kan, adunan doh lebih kurang mcm buat donut je, yg topping tu kite hentam jela kan..sy letak daging burger je sbb daging hancur x de pun..hehe..then, potong je bwg bulat2..anak2 bgn tido bole makan..sy sgt puas hati kalau anak2 suka makanan yg sy hidangkan..
Dan sememangnya sy amat2 jarang membeli makanan di kedai..sy lebih berpuas hati dpt sediakan hidangan dari air tangan sy sendiri utk anak2 dan suami..sy akui sy bukanlah pandai memasak, tp mmg suka memasak utk keluarga sy..mak sy selalu pesan "kalau nk anak dgr ckp kita, kene sediakan makanan dr air tangan kita". Moga2 kata mak sy itu akan menjad kenyataan..:D

0 comments on "Pizza"

Post a Comment

Tuesday, January 24, 2012

Pizza

rupe siap msk, saje kasi garing

dlm oven, muat sekali msk 2 loyang 9 inci

rupe pizza dekat sket

menu minum ptg

Ms ni sgt free, yelah cuti pjg kan br2 ni..anak2 pun tido, en abi pun kuar ade keje, jd start le ke dapur..sy ni jenis x bole nak duduk diam ye, bhn2 pun ade, so sy sediakan pizza..bkn ssh pun kan, adunan doh lebih kurang mcm buat donut je, yg topping tu kite hentam jela kan..sy letak daging burger je sbb daging hancur x de pun..hehe..then, potong je bwg bulat2..anak2 bgn tido bole makan..sy sgt puas hati kalau anak2 suka makanan yg sy hidangkan..
Dan sememangnya sy amat2 jarang membeli makanan di kedai..sy lebih berpuas hati dpt sediakan hidangan dari air tangan sy sendiri utk anak2 dan suami..sy akui sy bukanlah pandai memasak, tp mmg suka memasak utk keluarga sy..mak sy selalu pesan "kalau nk anak dgr ckp kita, kene sediakan makanan dr air tangan kita". Moga2 kata mak sy itu akan menjad kenyataan..:D

0 comments:

 

AMRIMA CAKES & CUPCAKES Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery